Lite besviken måste jag säga :/


   Fredag idag då, skönt att vara ledig för en gångs skull :)

Nu sitter jag och kollar på Postkodmiljonären och efter de blir de Talang 2010. Sen ska jag vara "barnvakt" eller de är väl mer "vara med en kompis" hon är 12 år :) Kanske blir de en film el ngt. Några förslag på vad man kan se?

   Sen blir de att försöka komma i sänga ganska tidigt, för imorrn går bilen mot Timrå och Ribygård för att rida islandshäst. Ska åka strax före 10. Men de är ju rena barnleken för mig nu när jag lyckats vända tillbaka på dygnet ;) Och imorrnkväll nalkas de jobb som vanligt...

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv, hörs kanske senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0