Lååång dag igår...


   De blev ingen bloggning igår, har haft fullt upp...

   De började med att jag klev upp vid nio och och åkte ut till Riby Gård och red islandshäst i tre timmar, de var de roligtste jag har gjort på mkt länge! De slutade med att våran "ledare" gick längst bak och jag och Jeanette var längst fam och fick "springa" så fort vi ville ;) Mattias (ledaren) sa; "att jag hamnade här bak måste tyda på att jag litar på er ganska mkt" ;) Sen fick vi fika och satt och myste i de fina vädret.

   Efter de tog jag och Jeanette med oss båda hundarna och åkte och satt oss på en brygga i Sidsjön och bara njöt i solen. De var lite roligt, för vi trodde att de var bryggan som kluckade, men helt plötsligt så fick vi svar på vad de var. Picasso hittade flera grodor i vattnet som simmade runt och lät. Dom var så söta! Som Jeanette sa; "Erika, du och djur" :P De är så sant, jag gillar djur. Undantag när dom har mer än fyra ben, men då kanske de är insekter? Aja, äckliga är dom iaf! ;) 

  Sen på jobbet så var de en mindre kyckad kväll, de var två stycken som hade sjukanmält sig så vi hade problem att få tag i folk som kunde jobba med så kort varsel så de slutade med att jag stod där med 3 stycken nybörjare och hur mkt folk som helst. Men vi löste de ganska bra till slut, men jag var inte hemma förän kl.5 imorse när vi egentligen ska sluta kl 4. Kan ni tro att jag har sovit som en stock i natt!? ;)

   Idag så har de inte hänt så mkt, åkte hem och åt middag och kollade lite på hockey-VM (Danmark-Ryssland) och sen när pappa åkte till jobbet tog jag, mamma, johan och anna en lååångpromenad med hundarna uppe i skogen här ovanför Bergsåker. Och de var så skönt väder att vi aldrig ville gå hem. När vi väl kom tillbaka berättade Anna som hade stegräknare att vi gått närmare 1,2 mil. Nu var egentligen sagt att vi skulle bada hundarna inför utställningen till helgen, men de var ingen som hade ngn motivation till de så de blev ännu mer hockey (Sverige-Kanada).

   Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir de sängen eftersom jag ska upp och jobba imorrn...

   Hoppas på att Jeanette skickar lite bilder från igår så jag kan dela med mig av helgen! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0