Fotbad! ;)


   Sitter här med fötterna i ett fotbad, de var behövligt efter snart en veckas jobb med nya skor. Jag har så djävulskt ont i fötterna! Och de är inte slut än, jag ska nämligen jobba dubbelt imorrn... 
   De börjar gå ganska bra att komma upp på morgonen och jag känner mig faktist mkt piggare när jag väl vaknar till liv än om jag sover halva dagen ;)

   Efter jobbet gick jag en sväng på stan med mamma och pappa, tyckte att jag behövde ännu ett par skor så de blev ett par svarta tygskor ;) Sen åkte jag till mormor och åt och efter de blev de träning. Jag har hunnit med ganska mkt idag och dagen är inte slut än heller, jag tänkte åka och hälsa på Erik en stund också!! :) ♥


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0