bada hundar ;)


   Ja, då har man varit och tränat också. Känner mig ganska duktig att jag tog mig iväg till gymmet även fast jag ät trött, men träningen gick iaf bra och till och med axeln ville vara med idag ;)

   När jag kom hem kollade jag på Cesar Millan som vanligt och fick reda på att hans hund "Daddy" inte lever längre, han blev hela 16 år och han dog den 19 februari i år. De är nästan så man vill gråta! Jag vet ju själv hur de känns att bli av med ett/flera älskade husdjur. Daddy fanns nog i många hjärtan världen över och de finns många som sörjer honom, jag är en av dom :( R.I.P Daddy!

   Nu har jag precis kollat på 2 1/2 män och ska snart bada hundarna inför utställningen på Söndag. Måste bada dom ungefär en vecka innan så pälsen hinner lägga sig och att dom slipper se ut som troll :P

                         
                  
                                               Cesar Millan och hans hund Daddy! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0