Andra dagen...


   Andra dagen på jobbet avklarad och de flyter på ganska bra måste jag säga, hade bara en liten miss och de var att koka för lite kaffe men de löste sig till slut :) De var mkt folk som kom och åt idag och även fast jag slutar kl 15.00 så kom jag inte därifrån förän 15.45, jag tyckte inte jag behövde stressa jag hade ju inget annat viktigt att göra så...

   Nu sitter jag här och ska snart bada Picasso, blev bara att vi badade Fabbe igår mer hann vi inte med. Sen blir de sängen och ngn film tills jag somnar, tror jag kommer sova ganska gott i natt. Har som jag sagt många gånger förut väldigt svårt att sova på natten eftersom jag är van att vara vaken då så de har inte blivit allt för många timmar varken igår eller förrgår. Men jag överlever nog! :)

                                  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0