Norges nationaldag :)

  
   Efter drygt fyra timmars sömn var de dax att fara på jobbet, jag som verkligen HATAR att kliva upp på morgonen. Vaknade till ngn minut innan klockan ringde imorse och var pigg men hann somna om och sen var de inge roligt att kliva upp. Men man måste ju! Väl på jobbet har de bara flytit på, efter lördagskvällen klarar jag allt ;) Sen när jag slutade kl 15 trodde jag att jag skulle få åka hem, men tji fick jag. Dom hade lagt in ett möte kl 15.30 och jag kom inte därifrån förän 17.45 och då skjutsade jag pappa på jobbet och sen iväg på träning :)

   Väl hemma igen blev de Cesar millan innan vi tog en långpromenad med hundarna i de härliga vädret. Sen tog jag en tripp ut till Erik i SKönsmon och nu sitter jag bara här och ska snart hoppa in i duschen och efter de blir de sängen, förhoppningsvis lite tidigare än igår (somnade vid 4) :)

Säger väl nattinatt nu då :) ♥



Kommentarer
Postat av: Eva

Hur gick de på utställningen då? :) Visst var de den här helgen som den skulle vara?

2010-05-23 @ 21:04:16
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0