UPPDATERING...


   Jobb jobb jobb... De är ungefär så de sett ut sista tiden för mig, börjar känna mig ganska sliten men de visar sig på lönen ist :)

  
Ja, de finns inte så mkt annat att berätta mer än att jag sitter här och undrar vart sommaren tagit vägen. Hoppas den kommer lagomt till midsommar då jag är ledig mest hela tiden!

   Jag har även gjort en inköpslista av vad jag MÅSTE köpa när pengarna rullar in:

•  Iphone, eftersom min mobil råkade hamna i vattnet och lever sitt eget liv nu så tycker jag att de är dax för en ny ;)
•  Minilaptop, en liten behändig sak som man kan ta med i princip överallt. Egentligen så är ju Iphonen detsamma men jag har alltid velat haft en och den är inte allt för dyr så...
•  Agilityprylar, för mig och Picasso att träna och leka med :)
•  Diverse sommarkläder och skor som ALLA tjejer bara måste ha! ;)

                 
                                                           Sommar i Sundsvall 2010?







Kommentarer
Postat av: Eva

Fördelen när man jobbar mkt är att man uppskattar ledigheten så mkt mer. ;-)

Kul att du får jobba så mkt! Hoppas du har tid med vila ibland också. :)

2010-06-13 @ 21:48:24
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: nettan

jag vill också ha en ny mobil. men har kommit framt ill att jag inte kommer att orka smsa så mkt om jag köper en touch. är gammal hederlig knappare :) hehe.

skönt när cashen rullar in, däremot försvinner dom alltid.... =/

2010-06-14 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0