SOMMAR! :D

Nu kan jag ärligt säga att sommaren har kommit på riktigt, men de tog lång tid. Hoppas den hade tänkt att stanna länge! ÅH, VAD JAG ÄLSKAR SOMMAREN!
Just nu ligger jag ute på baksidan och myser i solen, de är nästan då att man skulle varit och badat idag. Framåt kvällen ska jag ska rida på Zacc, Michelles häst medans mamma och Anna tar en promenad med hundarna bredvid :)
"Iggepotten" var och hälsade på igen igår och han stannade kvar riktigt länge, efter att han hade ätit tog han en tupplur på våran matta under bordet och sen åt han ännu mer ;) Jag kan även säga att han är nästan helt orädd, hundarna kan springa förbi utan att han bryr sig :) Trevligt med en liten matgäst!

Här är en blid som jag tog på Bohus Malmön förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0