Midsommar...

Och solen är återigen borta, klassisk svensk midsommar antar jag? Ikväll verkar de iaf bli lugnt, har ingen större lust att festa faktiskt för jag känner mig så jävla sliten i kroppen efter allt jobb... Ska bli skönt att bara få ta de lugnt, kolla på lite fotboll och vara allmänt lat. Då slipper man må dåligt imorrn också ;)
Jag hoppas verkligen att solen tittar fram snart igen, nu när jag äntligen fått ledigt så man kanske kan ta sitt första dopp för i år. Förra året tror jag att jag tog första doppet redan runt den 20:e maj.
Nä, om man kanske ska ta en dusch så man vaknar till liv... Sen blir de lite midsommarmat med familjen, jag har hört att de vankas lite av varje, tex oxfilé :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0