Lååång kväll igår...

Endast en dags ledighet/vecka känns lagomt el? Jag som kommer från att göra ingenting till att jobba hur mkt som helst. Ja, de ger ju lite pengar iaf men man orkar inte göra så mkt annat... De har varit tävlingar på ridskolan i helgen och jag som hade tänkt åka upp och kolla har inte varit där en minut :( Men förhoppningsvis går de fler tåg :)
Gårdagen: kollade lite på de kungliga brölloppet, jag som inte är speciellt intresserad måste ändå säga att de är ganska stort. Grattis Victoria och numer PRINS Daniel! :) Därefter åkte jag till jobbet och jobbade ett tio-timmarspass, de gick ganska bra men de var sjukt mkt folk och i och med de blev de väldigt bra med dricks (250:-) var inte hemma förän strax efter halv fem :)
Och Anna du som undrade bara härom dagen. Jag har även hunnit med att kolla efter utställningar i sommar och jag har hittat tre st som vi funderar på att anmäla oss till, två st i juli (Alfta och Sollefteå) och en i augusti (här i Sundsvall). De ska bli riktigt roligt! Men nu fyller ju Picasso snart två år så då får han inte vara med i unghundsklassen längre och då blir de svårare :)
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, vi ska grilla idag :) Sen blir de nog en liten promenad med vovvarna och efter de tänkte jag sola. Jag undrar när sommaren tänkte komma så jag slipper sola solarium längre? ;)

Hittade förresten lite bilder från i vintras som jag tänkte dela med mig:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0