JÄVLA SKITDATOR!


   Att en sån liten grej kan göra en på dåligt humör, Jag som var så glad och så kom jag hem och satt mig vid datorn och blev på dåligt humör nästan direkt. kan knappt ha EN sida uppe samtidigt för då hänger den sig! :@

   Idag har iaf varit en bra dag, ganska lugnt på jobbet och efteråt tog jag och Darling en promenad med hundarna och satt oss först vid Vängåvan en stund och sen vidare ner mot hamnen där dom fick leka lite och efter en stund såg dom ut att trivas i varandras sällskap, roligt att Picasso har fått en liten kompis :) DE MÅSTE VI GÖRA OM SNART! Träffade även på en kompis som jag inte sett på länge. En härlig dag helt enkelt ;)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart vi ska! Tack för en härlig eftermiddag! :)

2010-06-01 @ 21:14:47
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack själv Darling! :)

2010-06-01 @ 21:44:33
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0