Iphone :)

Har äntligen fått fingrarna ur arslet och lämnat in min trasiga mobil idag. Nu ska jag få en Iphone om någon vecka när inte färgen fanns inne, men jag har ju klarat av att vänta tills nu så varför skulle jag inte kunna vänta ett tag till, "den som väntar på ngt gott..." ni vet ;) Har även beställt två skal med motiv, riktigt fina! :) Jag känner mig som ett barn på julafton!
Annars idag har jag jobbat och de har väl gått bra förutom att de börjar kännas i kroppen att jag ALDRIG får vara ledig och de lär inte bli lättare under Gatufesten, förhoppningsvis behöver jag inte jobba varje dag! Och efter torsdag så stäbger dom ju luncherna och har öppet för middag ist och då jobbar jag inte varje dag, ska bli skönt med lite "semester" :)
Nu sitter jag hemma hos Erik och har kollat lite på fotboll (Spanien-Honduras) men ska snart åka vidare och kolla på Fragges nya lägenhet och sen vidare hem för en promenad med vovvarna. Och förhoppningsvis kommer jag i säng i någorlunda tid så jag får sova några timmar, har blivit lite dåligt med de på sistone...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hälsa Fragge!

Ja jag vet inte. Tanken var så, men jag ska åka ut till stugan vid lunch... Vi kanske kan gå i gymmet istället så vi inte behöver passa nån tid?

2010-06-21 @ 23:01:11
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Joanna

Har du köpt den där nya iphone 4 eller? Isf blir jag lite avis

2010-06-21 @ 23:14:55
Postat av: Erika

Nä,de är den gamla varianten. men de duger nog de också ;)

2010-06-22 @ 19:27:09
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0