Eclipse:)

Här kommer en liten uppdatering, har inte blivit så mkt skrivande.

Har precis kommit hem efter Twilightmaraton. Hade väntat mig att se bara senaste filmen men när jag kom dit kl 18 så fick jag vet att dom skulle visa alla tre filmerna :P Blev ganska besviken, men såhär i efterhand måste jag erkänna att de var inte så farligt. Dom bjöd på både fika och snacks ;) Alla filmerna är ju faktiskt riktigt bra! :D Så nu har jag precis kommit hem och ska väl kolla på lite mer tv innan de är dax för sängen...
Igår: Var jag som sagt ute och red medans mamma och anna gick med hundarna bredvid eller som hade en hund. jag försöker träna Picasso så att han kan följa med mig när jag är ute och rider själv och jag är så stolt över min älskling han gick fot bredvid mig och hästen när jag bad honom vare sig vilken gångart vi hade. Så snart kanske jag vågar ha med mig honom :) Vi har även anmält oss till två utställningar i juli första är i Alfta den 18:e och den andra i Sollefteå den 31:a. Dessutom fyller Picasso snart två år (15:e juli) så nu får han inte vara med i unghundsklassen längre utan nu är de öppenklass där de oftast brukar vara med fler hundar så vi får se hur de går. Men jag är ganska säker på att de kommer gå galant så wish us luck ;)
Nu ska jag fortsätta att kolla på tv, känns som jag inte gjort ngt annat senaste dagarna men vad gör väl de. Jag är ju ledig! 






Kommentarer
Postat av: Sofie

HIHIII den var så bra! :D

2010-06-30 @ 11:26:01
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja,de var den faktiskt :)

2010-06-30 @ 15:12:47
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0