Blixtar och dunder...

http://st.nu/start/sundsvall/1.2147752-vatten-forsar-in-i-gallerian
De var de värsta ovädret jag varit med om i Sundsvall, riktigt mysig har de varit för mig som gillar åska. Men de blev ingen ridning som planerat, de var lite tråkigt. Jag fick åka upp till stallet och ta in hästen från hagen, kan inte tänka mig att dom tycker de är så roligt med åska :) Picasso är inte heller så förtjust i åskan men de gick bättre än jag förväntat mig. De var nog för att jag var ensam hemma med hundarna och jag satt bara i soffan och låtsades som ingenting till skillnad från när pappa nyfiket springer från fönster till fönster för att kolla på alla blixtar ;) Nu väntar jag på att värmen ska komma tillbaka så jag kan sola och bada! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0