Utställning...

Ja, efter en sisådär 3 timmars sömn åkte vi mot Alfta och utställning kl sex imorse. Väl där så gick allting fel. Jag om aldrig brukar vara nervös för nånting var hur nervös som helst och de kände ju Picasso såklart av så de blev inte mkt rätt där inte. Men vad gör de, de blir bättre nästa gång :) Funderar faktiskt på att ringa till uppfödaren och och fråga om hon kan hjälpa mig att ställa ut för han har verkligen alla förutsättningar :) Men jag måste säga att de kändes rätt surt att vi åkte så pass långt ändå.
Men nu har jag lagt de bakom mig, de blev en bra dag ändå. Åkte ut på Krokviken med hundarna så dom fick bada och dom tyckte de var så roligt! Jag badade också och de var riktigt skönt i vattnet, hoppas på en liknande dag imorrn ;)
JAG ÄR FORTFARANDE HUR NÖJD SOM HELST MED MIN NYA MOBIL!!!
Här kommer lite bilder från dagen: (tyvärr ej rättvända)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0