Uppdatering igen då ;)

Så har de redan gått en vecka sen sist jag skrev, fy vad tiden går fort. Snart är de höst... :/
Ja, vad har hänt sen sist då? Inte mkt faktiskt, ridit en del annars bara slappat. Jag kan även meddela att jag fått ännu en häst att rida så nu är de fullt upp. De är en unghäst som jag ska hjälpa till lite med och de ska bli så roligt för Alice som hon heter är så fin på alla sätt och vis och de kommer gå galant ;) Dessutom är ägaren Linnéa så himla snäll och gullig och de gör de hela ännu roligare :)
Idag har jag och mamma varit ute på Birsta och shoppat lite och nu så har jag precis färgat håret, de blev lite ljusare än jag hade tänkt mig i början men de kanske blir bra när de väl har torkat. Jag hoppas på de så jag slipper göra om de :P
Nu ska jag bara sitta i soffan resten av kvällen och mysa framför tvn med Picasso :)
Jag och Alice (jag är dock halshuggen) :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vadå du är ingen hoppryttare? Ser ju kalasbra ut ju! :D

2010-07-25 @ 22:35:44
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Erika

de var låga hinder Darling och jag har aldrig sagt att jag inte kan, bara att jag är bättre på dressyr ;)

2010-07-25 @ 23:53:31
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0