Fredag :)

Den här veckan har gått så jävla fort, att man knappt har vetat vilken dag de varit :) Har iaf legat på stranden varje dag, man kan inte klaga på sommaren 2010. Läste idag att de kan bli varmaste året sen mätningarna startade (180 år sedan) :D HÄÄÄRLIGA SOMMAR!!! ♥ Önskar att de varade för evigt...
Igår fyllde min älskade Picasso 2 år, Grattis! blev inte så mkt firande men han fick födelsedagsmiddag av mormor och morfar (några pankakor m.m) Plus en massa extra kärlek, om de nu går, de är tveksamt faktist ;) Jag fick även min Iphone, efter många svordomar har jag nu äntligen fått till de och jag kan säga att jag är mer än nöjd :D
Iggepottarna har också varit och hälsat på varje dag och de är 2 stycken nu, ena är så tam att man kan klappa den och han far och springer runt benen på en hela tiden :)
Den tama kotten till höger tar sig en tupplur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0