Lucia :)


   "Lusse lelle, lusse lelle. Elva nätter kvar till jul"...
En vecka sen senast och jag har sagt att jag ska bli bättre på att blogga och ändå händer inget. Men jag ska göra mitt bästa! :)

   De går ju så lång tid mellan gångerna så jag hinner glömma bort vad jag har gjort, vilket ofta inte är så mkt. Men jag hoppas ni är redo för ännu en veckas uppdatering, för här kommer den...

   I onsdags åkte jag till stallet ganska tidigt som vanligt, satt och myste i cafeterian med bästa tjejerna :) På lektionen hade vi hoppning och de gick faktiskt riktigt bra, hade Masse. Allt som vanligt kanske man ska säga ;)

   I torsdags var vi hos mormor och åt som vanligt,inte för att gnälla men ni kanske förstår att jag skriver så sällan, de är samma rutiner dag ut och dag in, vecka ut och vecka in... Missförstå mig inte, jag tycker om att vara hos mormor! :)

   I fredags hände iaf ngt nytt, Jay vann idolfinalen och de var väl inte helt oväntat. Hörde att han hade fått 70% av rösterna, men han var ju bäst så de är inte så mkt att gnälla om ;) Håller tummarna att de kommer att gå bra för honom! Dessutom åkte jag och darling ut på birsta en sväng i fredags och bara umgicks, inte ofta de händer annat än i stallet och på träning. Men de är väldigt uppskattat!

   Lördag, en lördag som alla andra. Vaknade ---> kolla på tv ---> kolla på mer tv, förresten jag kollade på postkodmiljonären i helgen och han som var med var ruskigt duktig. Om ni får möjlighet tycker jag att ni ska kolla på honom på fredag kl 19.30 på fyran för då ska han svara på en miljonkronorsfrågan och han har fortfarande 3 livlinor kvar ;) 

   Söndag var de upp kl 06.00 då bussen vidare mot Sthlm och innebandy gick kl 07, som Anna sa "Är nog bara innebandy som får upp dig vid den tiden" och de är nog ganska sant :P Matchen spelades iaf i Järfälla mot Järfälla och de var nog årets mest spännande match hittills och de var Granlo som gick segrande ur striden med 5-3 :)

   Idag har jag inte gjort så mkt mer än att släpat mig iväg till gymmet. Även fast jag sover och sover och sover... Så är jag tröttare när jag kliver upp än när jag gick och la mig, de beror säkert på vintern. Hatar att de ska vara så mörkt ute, har iaf börjat äta vitaminer nu så får vi se om de hjälper :)

   Ska även tillägga att jag börjar juljobbet på posten kl 06.00 på onsdag, jag som i alla år sett fram emot posten till jul och sommar. Men de har blivit ändring på de...   

   Tack för att ni ta er tid att läsa den tråkigaste bloggen i Sverige!
   
   
     

                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag trodde du skulle börja juljobba idag. :) Varför ser du inte fram emot juljobbet då? Pga tiden eller nått annat? Hoppas det kommer gå bra iaf! :D

2010-12-14 @ 03:39:48
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0