Lääänge sen...


   Nu var de iaf länge sen jag skrev sist, orkar inte skriva ngn längre uppdatering. Men ni ska veta att de har hänt grejjer ;)

   Jag kan ju börja
med att berätta att jag har fått jobb! Jobbar numera på Bite Line som Pizzabud och de är faktiskt förvånadsvärt roligt och folket är trevliga. Har bara jobbat två dagar än så länge men de går bra :) Och är de ngn adress man inte hittar till så är de ju bara att ringa pappa som jobbar på posten, har ju själv jobbat på posten ett X antal år och kan se de som en stor fördel ;)

  Annars, vad har hänt? Jo, jag jobbade ju på posten över jul (veckan innan jul) och de gick bra som alltid och även fast jag jobbade på dagarna så var de faktiskt riktigt kul, plus alla underbara arbetskamrater! Fick jobba en dag extra tom, hoppas på att få göra om de till sommaren el iaf nästa jul! :)
   Julafton har de varit också, för första året så spenderades den hemma hos oss i Bergsåker tillsammans med mormor och morfar och de blev en väldigt lyckad dag med många fina julklappar. Lista på Julklapparna kommer i ett senare inlägg :)

   Snart är de nyår också och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, men ngt blir de alltid. Kanske blir de till att spendera kvällen tillsammans med Erik och hans familj :)

   Nu ska jag se till att de blir ngn ordning på bloggen, så att ni som läser är uppdaterad om vad som händer i mitt liv!




                                                                                                                     



Kommentarer
Postat av: Eva

Vad gjorde ni på nyår då? :)

2011-01-03 @ 01:44:08
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0