Vilka IDIOTER de finns!


   Var på håret att jag krockade när jag var ute och körde i natt, i stora rondellen i Bergsåker kom de är bil i hundra från FEL håll!? Rondellen är ju så hög också så man ser ju inte till "andra sidan". Jag förstår inte hur vissa kan få körkort, eller så tänker dom inte längre än snoppen räcker, IDIOTER!!!

   Nu har jag precis ätit kinamat. Räkor, champinjoner och bambuskott blev de idag. Tänkte att jag skulle testa ngt nytt idag eftersom jag äter samma rätt VARJE gång och de var helt ok faktiskt även fast jag inte var så hungrig. Man blir så feg när man ska testa ngt nytt ifall man inte skulle tycka om de, men idag tog jag modet till mig och jag blev inte besviken ;)

   Innan de var jag och mamma ute en sväng med vovvarna. Gick till Granlo, runt Högoms skola och tillbaka. Picasso var en stjärna som vanligt och fortsätter de såhär så kommer utställningen gå galant! :) Jag ska även anmäla honom till Agilitykurs, jag hoppas att han tycker att de är roligt för jag har alltid velat hålla på med de. Skulle anmäla honom redan förra året, men då var de fullt. Jag var inne och kollade på kennelklubbens hemsida nyss och nu finns de platser så jag ska nog fixa de där på en gång tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Nataly & Herrman

Folk som inte har trafikvett ska inte köra bil, därför jag enbart har mitt leg för krogbesök =D



Det kommer gå finfint på utställningen ju :D Herrman och jag kommer inte eftersom jag blev tvungen att raka ner honom. Men jag kommer nog och kikar =)



Agility ska Herrman gå med, men de ska ju vara över 1 år för att få gå den kursen eftersom hunden ska vara färdig i lederna osv :D

2010-04-18 @ 21:15:32
URL: http://natalysdaily.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag hoppas de går bra på utställningen iaf, annars så är de ju första gången och de är bara för skojs skull och se vad dom tycker om honom :)

Jo, jag såg att du hade klippt honom och jag tycker han blev hur gullig som helst ;)



Gå in på vnkk.se och anmäl dig till agilityn så kanske vi hanmar på samma kurs! :)



När ska du göra mig sällskap på en promenad då?

2010-04-18 @ 21:40:29
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0