Hockey :)


   Så var den matchen slut. De blev en ganska enkel seger för Washington (5-1) vilket jag tycker är bra, 2-1 i matcher nu :) Jag måste säga att jag har då aldrig sett ngn bli så glad när han gör mål som Ovechkin och han gör de rätt så ofta så ni kan ju tänka er själva ;)

   Hoppas på fint väder imorrn så jag och mamma kan ta vovvarna och gå in till stan och köpa en mjukglass :) Glömde förresten nämna att jag såg tussilago när jag var ute och gick förut. Nu börjar man äntligen känna att de är vår på riktigt och snön är snart helt borta också, även fast jag trodde att den skulle ligga kvar långt in på sommaren så mkt snö som vi haft här i år...
   Jag läser överallt om vårdepressioner och jag förstår inte, vem kan bli deprimerad av att vakna på morgonen och solen värmer!? ;) Jag är iaf lyckligare än nånsin! Jag har min älskade familj, vänner, Picasso, kissekatter och sist men inte minst får vi inte glömma bort Erik. Vad mer kan man begära? Jag ÄLSKAR er så otroligt mkt!

   Nä, nu ska jag och Picasso snart krypa ner tillsammans med kissekatterna i en renbäddad säng och kolla på Harry som jag somnat ifrån senaste dagarna ;)


                 
                                                                   ♥ Nattinatt! ♥ 



Kommentarer
Postat av: nettan

jag såg också tussilago igår =)

jadu.. man lever ju när det är ljust ute! trodde jag hade försovit mig imorse.. då det var ljust typ kl fem imorse!! det är sinnessjukt skönt. o igår blev det mörkt halv tio... fatta!! dvalan är över!! ;)

ses senare idag bäjb.

kram

2010-04-20 @ 07:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0