Sova kanske?


   Sitter här i soffan med Picasso halvt i knät och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, borde sova men jag är inge trött... :)

   Ridningen gick iaf hur bra som helst och jag är jättenöjd. Ridlärarens ord: "Du MÅSTE rida den där hästen mer, du rider honom jättebra" de värmde ganska bra :)

  Undra om man ska lägga sig i sängen och vänta på att John Blund kikar förbi, kan ju alltid kolla på ngn film medans jag väntar ;)

                                             Laddar upp den här bilden för Eriks skull,
                                                      kissekatten och fisken iiiiiiiiii ;)
                                                              
                                                               

   Gonatt ♥



Kommentarer
Postat av: Joanna

Vilken häst var det, masse ? :)

2010-04-23 @ 07:56:45
Postat av: nettan

vilken häst red du?? red du igår??

2010-04-23 @ 08:23:02
Postat av: Erika

Ja, jag red för Lena Lindholm och fick rida Masse :)

2010-04-23 @ 10:33:54
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja rid honom så vi andra slipper ;)

2010-04-23 @ 16:01:37
Postat av: Erika

Vi får se, de kanske blir så :P

2010-04-26 @ 00:34:21
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0