Så nu har man skaffat sig en blogg också...

  
    Även fast jag sa att jag aldrig skulle skaffa mig en blogg, här är jag. Kommer aldrig på vad jag ska skriva, men jag gör ett försök. Dessutom måste jag komma på hur de här funkar ;)
   
   Idag har inte hänt så mkt, tråkigt väder som de är så vill man helst bara sitta hemma. Men jag har iaf släpat iväg mig till gymmet. Nu sitter jag bara hemma framför tv:n och försöker komma på ngt att göra.
 
   Imorrn kl 14 ska jag vara på Oscar och prata jobb, dom ska visa mig vad man gör när man jobbar luncher eftersom jag förmodligen hör och häpna, äntligen fått ett jobb! :D Ska bli roligt att få tjäna sina egna pengar och kunna göra saker ibland. De ser jag fram emot!

   De måste jag säga var ett ganska bra första försök, ska se om jag kan hitta några bilder att bjuda på ;)


Min älskling!

Här var han inte gammal ;)

       Här var han liten, 6 vecor om jag inte minns fel. Han är aningen större nu ;)




Kommentarer
Postat av: Henrik

välkommen till bloggvärlden, haha:):)



allt bra?

2010-04-09 @ 02:23:16
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, tack :) Jag fattar ingenting, hoppas jag kommer på hur man gör snart ;)

Annars är de bara bra med mig, själv då?

2010-04-09 @ 02:25:42
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: Eva

Va kul att du skaffat blogg! :)

Bra att du skaffat på blogg.se, om du undrar nått är de bara att fråga. :)

2010-04-09 @ 07:30:43
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: nettan

vad glad jag blir när jag läser om oscar.. men du din... glömmer ringa mig sådär ;) haha. tur att du skrev ett sms säger jag bara!! måste ses ngt.. miss u. men vilken dag ska du rida till veckan?? puss

2010-04-09 @ 08:01:24
Postat av: Sofie

Klart du lär dig :D Jäkligt bra första inlägg ;-) Ska vi kanske ta och gymma imorgon?

2010-04-09 @ 11:48:31
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0