Promenad :)

  
   Hemma efter en promenad med Picasso, mamma och Fabbe, blev en ganska lång prommis var ute nästan två timmar. De gick bra som vanligt och båda hundarna var jätteduktiga :) Håller på att träna lite lydnad inför kommande utställningar i maj, och han är så lydig min älskling!

   Nu sitter jag och kollar på hockey med pappa som snart ska åka på jobbet, New york Rangers - Philadelphia Flyers, spel om sista slutspelsplaten och jag hoppas på Flyers. Fast de spelar ingen roll eftersom Washington kommer möta vinnaren och dom ska ju vinna årets Stanley cup! ;) Sen får jag sitta här helt ensam ikväll eftersom mamma kollar på sin egen tv och Erik jobbar han med, men de ska nog gå bra de också. De är ganska skönt att vara ensam ibland, inget tjat och gnat om vad som ska kollas på på tv:n osv. utan jag får bestämma helt själv ;)

   Imorrn blir de en promenad igen om vädret tillåter, av vad jag har hört ska de bli sol då också. Sen ska jag försöka mig till att träna om min dumma axel inte är allt för ond. Sen kl 20 är min idol Cesar Milan på tv så de får man ju inte missa, kan aldrig sluta undra hur han gör allt. Han är overklig! Efter de är de nya avsnitten av 2 1/2 män = fullspäckat schema! Bara man kommer ur sängen ngn gång :) Annars hoppas jag på att min surpuppa har tid att träffa mig en stund under sin lunch. :)



  

Kommentarer
Postat av: Sofie

vem surpuppa? :O och ja, "den andra tjejen" det är ju det hon är ;)

2010-04-11 @ 23:17:40
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Erika

Erik är surpuppa, de är han alltid på söndagar ;)

Hehe, jo jag förstod att de var hon. Men de lät så roligt, precis som på Lost "the others" ;)

2010-04-11 @ 23:23:37
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0