Pigg :)


   Har sovit endast 4 timmar i natt och ändå är jag helt utvilad, var inte ens trött när jag klev upp i morse. De kan jag säga är VÄLDIGT ovanligt för mig ;)

   Jobbet gick bra förutom att de var lite strul med kassan ett tag och de är ju inte mitt problem att lösa :) Sen så var jag dum nog att sätta på mig mina nya skor igen och de fick mina fötter lida för så de ska jag inte göra om innan dom är helt ingådda ;) Ska köpa mig ett par skor till att jobba i som är skönare :) Börjar jobba helt själv på måndag, ska bli spännande att se om jag hinner med allt som ska göras. Just nu känns de ganska omöjligt, men jag tror de blir enklare när man är ensam för då MÅSTE sakerna göras! När vi är två så får jag ju hjälp om jag inte skulle hinna med ngt.

   Nu ska jag snart äta lite mat, sen blir de en promenad med vovvarna.

   Skriver mer senare :)



Kommentarer
Postat av: Eva

Vad roligt att de verkar gå bra på jobbet. :) De kommer säkert gå superbra när du ska jobba själv också.

2010-04-26 @ 23:21:03
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: nettan

du får variera dig med olika skor ;P

ta dina träningsskor nästa gång vettja;)

o du, ridning i em :D så nice! var åtta plus grader nu imorse då jag gick vid 7 tiden.. sinnes sjukt nice!!



kram

2010-04-27 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0