Onsdag :)


   Har precis skjutsat hem Jeanette efter att ha slingat henne hår, hann inte se resultatet men jag hoppas på att de blev bra :) Nu sitter jag och väntar på att hockeyn ska börja (Washington-Montreal), hoppas på Washingtonvinst i natt igen! :)

   Gick ganska bra att komma upp i morse iaf och jag hann till jobbet med god marginal, gick bra att jobba när man var två men jag förstår inte att jag ska hinna med ALLT själv sen. Ska jobba på måndag igen tillsammans med samma kille, sen börjar jag jobba måndagen därpå helt själv! ;)

   Efter jobbet gick jag på stan och skulle leta efter ett par skor, var verkligen i behov av ett par vanliga vardagsskor och efter alla tusentals människor som jag träffade och tiotal skobutiker jag varit inne i hittade jag äntligen ett par snygga skor, nu gäller de bara att gå in dom.

   Sen efter stan tog jag med mig Picasso och tog en promenad upp till stallet. Fick rida en häst som varit halt i 6 mån och började gå på lektion idag så jag var den görsta som fick rida henne men hon var inte så pigg som jag trodde att hon skulle vara, lite springig var hon men de gick bra och ridläraren var nöjd så :)

                                           
                                                Usfina, hästen jag red idag.



Kommentarer
Postat av: nettan

tack för håret =) höhö. behövde bara snooza en kvart i morse.. o nu är jag tom pigg, typ..



ses imorn.

kram

2010-04-22 @ 08:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0