Mormor :)


   Har nyss varit hos min älskade mormor och ätit middag och de var lika gott som alltid, hon gör så JÄVLA god mat min mormor! Sen spelade vi lite kort, som mormor vann :)

   Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så jag får åka till stallet . Jag ska nämligen rida idag också, de var en tjej som inte kunde rida idag och frågade om jag ville rida på hennes tid och självklart så tackar man inte nej till sånt ;)

   Sen blir de en snabbvisit hos Erik i Skönsmon innan jag måste hem och sova eftersom jag ska vara på arbetsförmedlinen kl. 09.00 imorrn :/ Och efter de ska jag försöka träna om jag inte är allt för trött :)

   Imorrnkväll ska jag på inflyttningsfest hos Nataly innan jag börjar jobba kl. 22. Då ska jag inviga mina ny skor som jag köpte igår och jag håller tummarna för att mina fötter ska klara sig ganska bra! ;)



Kommentarer
Postat av: Nataly

åh vad skoj att du kommer förbi :D

2010-04-23 @ 10:15:42
URL: http://natalysdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0