Mazerati :)


   Just hemkommen från stallet. De är så roligt att kunna rida en häst som inte så många andra kan rida, som jag skrev förra veckan att jag red extra i torsdags så hade ridläraren jag red för då skvallrat för min ridlärare att jag red hästen väldigt bra så jag fick rida honom idag igen och de gick jättebra :) Blev kvar i stallet längre än planerat efteråt och stackars Malin som jag skulle åka med hem stod och frös. Men de var så lungt och skönt där vi stod och småpratade lite bara några stycken :) 
   Vi i gruppen har även börjat att planera in middag och bowling på Oleary´s ngt framöver och förhoppningsvis får vi med oss Carina (ridläraren) också! De ska bli riktigt roligt, men vi kanske väntar till sommaruppehållet så alla kan följa med eftersom de är så många borta nu av olika orsaker :) LÄNGTAR GÖR JAG IAF!!

                                   

                             
Mazerati, eller trähästen som jag också kallar honom ;)



Kommentarer
Postat av: nettan

oh vad roligt o träffa ridgruppe :) tycker jag verkligen!

haha , trähästen ;) nice namn...

ridning nästa vecka;)

o tack för sällskapet i natt.

däremot kom jacke hem en timme senare, var ut m jobbkompisar.. så jag upptäckte att han kom hem imorse för jag "däckade". klev upp 6,30, jobba till 16,30, simma en timme, skola två timmar, festa 4 timmar.

= DÄCKAD.

haha!

2010-04-29 @ 08:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0