Länge sedan...


   Nu var de länge sen jag skrev, har inte suttit en sekund vid datorn sen i förrgår för jag har helt enkelt inte haft ngn tid över :P

   I fredags efter jag hade varit på arbetsförmedlingen la jag mig och vilade ett tag, sen gick vi en promenad med hundarna och efter de jobbade jag kvällen. En kväll som var väldigt lugn, fanns inte särskillt mkt at göra och då går tiden så fasligt sakta. Skulle dessutom försöka gå in mina nya skor och de gick ju som de gick ;) TROR ALDRIG I HELA MITT LIV ATT JAG HAFT SÅ ONT I FÖTTERNA!!! Men är huvudet dumt får kroppen lida, så är de ju så jag får skylla mig själv :P

   I lördags efter att jag vaknade runt två åkte jag ner och solade och sen hem för att göra mig i ordning för lagfesten som vi skulle på med Johans innebandylag. Åkte bussen in till Oleary´s kl. 17.20 där vi åt och hade ganska trevligt förutom att de kändes som en bastu i rummet som vi satt i, de var så jävla varmt så man höll bokstavligt talat på att somna. Sen drog vi vidare in mot stan och hamnade till slut på Oscar. Morfar kom och hämtade oss strax efter tolv och skjutsade mig till Erik och resten av folket hem till Bergsåker.

   Idag, har inte så mkt hänt. Vaknade, klev upp och åkte hem på middag. Sen har vi varit på promenad som vanligt. Blev en riktigt lång promenad idag, vi gick ända in till stan och tillbaka och var ute ca två timmar och eftersom de var så varmt när vi gick ut så tog jag inte på mig så mkt kläder och de kan jag säga att jag fick ångra sen. Har fortfarande inte fått upp värmen riktigt, samma sak där "är huvudet dumt får kroppen lida". Sen åkte jag till Erik en stund :) Nu sitter jag hemma och ska väl snart försöka lägga mig och somna för jag ska upp och jobba kl. 10 imorrn och efter de ska jag försöka träna om jag orkar :)

   Så jag säger väl gonatt nu då! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0