Lång ridtur i vårvädret :)


  Ja, precis som rubriken säger så har jag och Jeanette varit ute på långtur med hästarna idag. Var till en början inte meningen att vi skulle bli borta så länge, men de var så härligt väder att vi letade upp lite nya ridvägar som vi inte ridit förut och när vi kom tillbaka hade vi varit borta två och en halv timme ;)

   Annars har jag inte gjort så mkt annat idag, åkte och solade när att jag hade släppt av Jeanette efter stallet. När jag kom hem tog jag och mamma en promenad med hundarna, nu tänkte jag ta mig ett långt varmt bad och sen blir de väl lite tv innan jag stänger igen ögonen för natten :)



Kommentarer
Postat av: nettan

fina rivmärken man har på halsen;) så kan de gå om man är lite vilse i skogen;) hehe. simma med mig idag hörru =D kram

2010-04-28 @ 08:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0