Klar med håret!

 
   Nu är jag klar med håret och de blev ganska bra, kanske inte så ljust som jag hade hoppats på men jag är nöjd. Ska ju i med ljusa slingor också, men de får bli en annan dag :P

   Nu sitter jag i soffan med datorn, kissekatterna och Picasso och kollar på tv emellanåt och så lär de fortsätta hela natten :)

   Längtar tills imorrn för då är de ridning! Innan de ska jag på ett sista möte med min jobbcoach, sen har jag ett eget jobb ;) Och så tänkte jag hinna sola också innan jag åker upp till stallet så man ser lite fräsh ut iaf!

                    Måste hitta igen min laddare till kameran + sladd till datorn 
                          så jag kan lägga upp bilder av vad som händer nu!

                               Ni får dras med några gamla godingar så länge :)

                                       Lite sommarbilder sitter aldrig fel ;)

                                  
                 
                                  




Kommentarer
Postat av: nettan

håret blev kort =) men tror de blir ännu bättre sen när vi läggeri n lite slingor..

"tjänar ju endå 1500kr" än om jag hade gjort de hos frissan ;)

2010-04-14 @ 08:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0