Jobb...


   Nyss hemmkommen från jobbet, fick stå inne i disken för första gången och de gick väl sådär i början = allt som kunde gå fel gick fel. men sen så kom jag in i de mer och mer under kvällens gång och jag måste säga att de gick riktigt bra på slutet :) När jag kliver innanför dörren hemma kommer en överlycklig TRÖTT Picasso med min sminkväska i munnen och "pratar" och slår svansen i allt som bara flyger runt omkring och slår i väggar och de låter inte lite kan jag säga ;) Sen har han legat med mig här på soffan, fortfarande med sminkväskan i munnen... Vilken tokig vovve jag har, men världens goaste och mysigaste och jag älskar honom så mkt! :)

   Nu blir de till att varva ner lite och försöka somna så man kommer upp i ngn vettig tid imorrn, men jag hörde att de skulle snöa så de gör väl kanske inte så mkt om man råkar sova bort hela dan :/ Tänkte iaf lägga mig och slå på ngn film snart, kanske blir de Harry Potter inatt igen. Vem vet, de har en tendens att bruka bli den ganska ofta ;)

   Nä, undra om jag och Picasso ska krypa ner nu. Vi säger gonatt iaf så får vi se vad som händer! :)

                     
               
                                        (Jag tror han var 6 veckor på de här fotot,
                              tänk vad tiden går fort. Han blev 21 månader i förrgår)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0