God morgon gott folk :)


   Inatt har jag sovit som en kratta. Vaknat en gång i timmen tror jag, inte bra inte bra... Men då lär jag somna tidigt ikväll ist, vilket är bra eftersom jag ska upp på möte imorrn :)

   Idag ska jag hinna med mkt saker: Jag och mamma ska ta hundarna och gå till stan, där ska jag köpa hårfärg, sen ska jag hinna sola innan jag hämtar upp Jeanette strax före kl 18 för att vi sedan ska åka till stallet och rida. Efter de ska vi åka hem till Erik och jag ska färga både mitt och Jeanettes hår, hoppas de blir bra! :)



Kommentarer
Postat av: nettan

ja därför är det bra om du gör dig iordning NU;) hehe.

sweet o rida ikväll. hoppas bara solen kommer tillbaka! är molnigt nu ju....

krämiz

2010-04-13 @ 15:50:59
Postat av: Anna

Vilken fin blogg Erika ! :D <3 //Anna Läth

2010-04-13 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0