Dryyygt...

  
   Har precis suttit på föreläsning på MiROi i nästan två timmar. jag hade glömt bort vad jävulskt trött man bli när man är på sånt, så fort jag sätter mig på stolen och dom börjar prata skulle jag kunna somna och man blir inte piggare av att de regnar ute :/ Regn = ingen promend med Picasso...

   Nu ska jag snart åka till mormor och få lite mat i magen, hon gör alltid så god mat. Undrar vad vi får idag? ;) Sen hoppas jag att mamma är på humör så hon kan slinga mitt hår.

   Ikväll ska jag till Erik, var några dagar sen jag var där sist :( Om han är riktigt snäll KANSKE jag kan få kolla på hockeyn i natt (Washington Capitals - Montreal Canadiens), men de är tveksamt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0