Dag 3 1/2 :P

  
   Jaha, då var de dax igen då. Om jag ska vara ärlig så står de helt still i mitt huvud för tillfället. Trött som ett as och ont i hela kroppen efter nattens jobb, men roligt har de varit :) Ganska mkt folk och med mkt alkoholförtäring. Nu är jag faktiskt ledig i två veckor som de ser ut nu, men de kan ändras snabbt :)
 
   Igår var de finväder hela dan, och jag hann inte vara ute ngt. Tänkte att jag skulle ta en promenad med Picasso men hann inte :( Så jag hoppas på bättre väder idag!
  
   Skriver fler rader senare :)

                     

  Hittade några bilder på kissekatter, Picasso och mig själv!  
                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0