Dag 2 med min blogg ;)

  
   Har precis kommit från Oscar och de gick bra som vanligt, lite anorlunda sysslor man får göra på dagrna men de kommer jag nog in i ganska snabbt :) hinner ju förbereda mig också, börjar inte förän om typ en månad. De ska bli roligt!

   Annars idag har jag inte gjort så mkt, satt uppe till 05.30 imorse och jävlades med bloggen som jag fortfarande inte har fått till som jag vill! :/ hoppas de löser sig. Om ngn har lust att hjälpa till så är de väldigt välkommet ;)

   Nu blir de bara till att slöa framför datorn och tv:n tills jag börjar jobba kl 20 ikväll, hade tänkt att gå en promenad med Picasso men de kan jag ju skrinlägga eftersom de är sååå fint väder ute! USCH och FYYY vad jag är less på de här nu!



Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till jobbet! :)

Vad är de du vill fixa på bloggen som du inte får till?

Jag kan inget om header, är usel på sånt. Men resten på min blogg har jag gjort själv, med färger, bakgrund, teckensnitt o allt sånt. Är så mkt som man kan ändra som man inte tänker på i början. :)



Jag tog hjälp av en designsida, tog ett tag innan jag lärde mig, men sen gick de bra. Fast de var länge sen, tror jag måste ändra lite snart igen :)

2010-04-10 @ 00:01:36
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0