Äntligen! :)


   Äntligen har jag Anna Läth fixat min blogg och jag är så nöjd! :D

   Nu har jag suttit klistrad vid datorn hela kvällen, har anmält Picasso och mammas hund Fabbe till utställning i Härnösand den 9:e maj. Ska bli roligt att se hur de går eftersom de är första gången för dom båda :) De är därför vi är ute och tränar med dom så mkt nu, men jag måste säga att vi gjort enorma framsteg. I början kunde Picasso knappt gå "fot", även fast han alltid varit lydig. Nu lyder han minsta lilla vink och går snällt "fot" utan koppel förbi både människor och hundar ;) Han är så duktig min lilla prins!

                      
               



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag skulle också vilja fixa min. :) Skulle iaf vilja ha en riktig header, men är usel på att fixa såna.

2010-04-15 @ 01:04:47
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har heller inte en aning om hur hon har burit sig åt, men fint blev de iaf :)

2010-04-15 @ 01:33:38
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: nettan

suck då.. jag sitter på ett plan till barcelona när du ställer ut picasso ;) hade ananrs varit roligt o hejat :)

o bli lite bättre i branschen då många kunder snackar om hundutställningar m.m.

o du vet ju hur bra jag är på hundar ;)?

2010-04-15 @ 07:54:09
Postat av: Erika

Haha Jeanette :) de är en till utställning sen 22:a som vi också ska vara med på så du kanske kan följa med på den ist? :P

2010-04-15 @ 12:28:03
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0