Ännu en dag till ända :)


   Idag har hänt ganska mkt roliga saker. Först när jag skjutsade pappa till jobbet, satt och väntade i bilen medans han var inne på hemköp i Granlo så knackade de på rutan, de var Madde! Jag har inte sett henne på två-tre år tror jag, men fan var roligt de var att träffa henne igen och hennes två snå barn som jag fick se första gången idag! :) Sen när jag skulle åka till stallet så stötte jag på Palten och Fjobben, som jag heller inte träffat på år och dar och shit vad Fjobben har gått ner i vikt. Han är jättesmal! Han är så söt och go den killen, synd bara att vi har glidit ifrån varandra så :( Men han sa att han hade tänkt ringa mig flera gånger så vi kan gå en promenad och de hoppas jag att han gör också :) Glöm inte de nu Fjobben om du läser detta! ;)

   Innan de var jag och mamma på promenad med hundarna som vanligt och som vanligt (börjar bli lite tjatigt) så är han fortfarande hur duktig som helst, de har gått framåt dom senaste dagarna och allt är helt PERFEKT!

   Sen tog jag och Jeanette en kvällsritt, var ute nästan två timmar och busred som bara hon och jag kan. Hur mysigt som helst! Och eftersom vi var så sen fick vi fodra hästarna när vi kom tillbaka. Nu har jag precis kommit hem efter en stund hos Erik ;) Sitter här och försöker bli trött, måste lägga mig snart om jag ska orka upp och  jobba kl. 10 imorrn. Men de blir nog bra!

   Efter jobbet imorrn kanske jag och mamma ska gå en sväng på stan och kolla efter ett par skor till mig, jag behöver verkligen ett par som jag kan jobba i för jag får så fruktansvärt ont i fötterna och hela kroppen för den delen, så de hoppas vi på :)

   Sen imorrnkväll är de ridning på schemat som varje onsdag och jag längtar lika mkt varje gång ;) Kanske jag tar med mig Picasso och går upp tidigare och sätter mig i krubban med Ann-Marie och fikar lite.

   Nä, nu säger jag gonatt iaf. Sitter nog uppe en stund, men ska se till att de inte blir allt för sent! ;) ♥



Kommentarer
Postat av: nettan

ja det var ju jättemysigt att rida igår!!

men vi kör på slinga mitt hår ikväll tycker jag. =)

o det ska bli så nice med ridning ikväll, igen =)

känna träningsvärken imorn är längtad!

kram

2010-04-21 @ 07:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0