1 Månad kvar...


   Om exakt en månad Sticker vi till Gran Canaria, gissa om jag längtar!?!?!? :D

Ja, som sagt...
Ni kommer ha hunnit blivit tokig på mig innan den här månaden har gått, men jag har aldrig varit på solsemester förut och de ska bli så underbart skönt! :D

   Idag iaf, alla härtans dag... Bryr mig inte så mkt, som jag sa till Mattias igår "Och jag som har ngn att dela den med, bryr mig inte särskillt mkt" Men visst skulle de vara roligt att kanske få en blomma ;)
   Ikväll drar jag och darling igång med träningen igen efter ett litet uppehåll, men nu jävlar ska vi ligga i så man vågar visa sig på stranden om en månad ;)

   Blir kanske ett längre inlägg ikväll om jag kommer på ngt vettigt att skriva, ha en bra dag allihopa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0