Träning :)


   Hemma igen efter
en helg i Umeå, åkte dit för att kolla på Johan när han spelade innebandy. De var skönt att komma bort ett tag, Vi har bott på hotell och ätit hotellfrukost, finns inget bättre ;)

   Igår drog jag igång med träningen igen på allvar, så jävla roligt! Och ändå har jag inte så mkt träningsvärk som jag förväntat mig idag, kan bero på att jag ridit hela sommaren :)

   De har blivit mkt
ridning på senaste, ridskolan har ju dragit igång igen och utöver den så rider jag två andra hästar också. Och för er som inte vet så ska jag få åka iväg på ridskole-SM nu i september och går jag vidare från deltävlingen som hålls i Härnösand den 12:e så är finalen nere på Strömsholm ngn gång i november. De ska bli så roligt, hoppas bara att de går bra. Känner lite press eftersom Stefan vann samma tävling förra året, men då var de bara i dressyr och i år är de både dressyr, hoppning och teori. Så de gäller att sätta igång och plugga (inte min starkaste sida kanske) Men de gäller ju iaf ngt som jag tycker är väldigt roligt och jag kan ju de mesta redan innan :)

   Köpte en ny
leksak till Picasso igår. Han brukar inte bry sig om leksaker man köper, de är mkt roligare att springa runt och bära på en massa skor som man aldrig hittar när man ska åka iväg. Men den här verkar vara ganska speciell, han gick runt och bar den hela kvällen igår och hela dan idag och tar man ifrån honom den så blir han helt förstörd och bara piper. Hoppas bara den får vara hel ;)

   Vi får även besök
från Västerås på torsdag som stannar över helgen. Granlo BK ska spela mot svenska mästarna Storvreta på lördag så Rebecca (mamma och pappas bästa kompisars ena barn) ville åka upp :) För er som är sugna på att komma och kolla så är de i Sporthallen kl.15, be there! :)

   Nu sitter jag och väntar på att Jeanette ska sluta så vi kommer iväg till stallet snart, ska rida Alice idag. Imorrn ska jag rida två gånger på ridskolan, på torsdag ska jag rida Albi och så har jag hand om en annan häst hela helgen. Så de är Fullt upp ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0