Stallhund :)


   Jag har fått
min egna "lilla" stallhund. Innan jag köpte Picasso var målet att han skulle kunna gå lös överallt och bara följa efter mig och nu har jag äntligen uppnått de målet, han går lös överallt och lyssnar på minsta lilla vink! I förrgår var han med mig ut när jag red i skogen och igår i var han med mig i stallet, han strosar runt lite som han vill och försöker prata med alla kissekatter han ser men han håller alltid utkik vart jag är. Han är så duktig min älskade prins :)

   Vi har även
anmält oss till ytterligare en utställning, den här gången i Ånäsparken i Kovland den 14:e augusti och de är Golden Retrieverklubben som håller i den så de kommer bara att vara Golden med, de ska bli roligt att se vad han får för utlåtande av folk som är duktig på just den rasen. Jag håller tummarna att jag inte ska bli lika nervös som sist så jag förstör för oss :P

   Annars i veckan
har de inte hänt så mkt, varit på stan med mamma och shoppat lite och igår jobbade jag. Måste säga att de kändes väldigt tungt att gå till jobbet, men de gick ändå bra. Nu är jag ledig en vecka tills nästa gång :)
Stallhunden Picasso ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0