Renbäddat ;)


   Nu ska jag strax hoppa ner i min renbäddade säng i mitt renstädade rum med nyborstade katter och en Picasso och sova ;)

   Idag/igår har jag
låg jag ute på baksidan i solen en stund innan jag gjorde mig i ordning för födelsedagskalas för Anna som fyller hela tretton år, grattis! Vi åt god mat och tårta till etferrätt. Sen när jag kom hem grillade jag med familjen, så nu behöver jag inte äta på en vecka :)

   Ikväll/i natt blev de
en promenad med Picasso och Stefan, vi strosade runt i Bergsåker innan vi bestämde oss för att gå upp till ridskolan och tillbaka. De har kommit två nya hästa Jonita, en svättfux hur fin som helst och Lukas, brun med Stjärna. Hoppas på att man kanske får rida ngn av dom på onsdag! :)




Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad kul med nya hästar men jag tror att jag hoppas på Skipper iaf =D

2010-08-16 @ 08:20:49
Postat av: Sofie

Jag kan ju hoppas på någon av dom... ;)

2010-08-16 @ 11:16:55
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Erika

stefan sa att lukas skulle vara jättefin att rida :)

2010-08-16 @ 14:03:24
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Vilka hästar är det som åkt därifrån då?

Jag är ju svag för fuxar jag så ;)

2010-08-16 @ 16:15:18
Postat av: Erika

De är du inte ensam om, alla som jag tyckt om innan mira och mazze har varit fuxar ;) vi var ju en häst kort och så är tom skadad så han ska visst bli skickad till trapalanda :(

2010-08-16 @ 18:01:21
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0