Ny vecka...


Ja, då var de ännu en ny vecka. Vad tiden ska gå fort och snart är sommaren slut, Regnar gör de också :(

   Jag som ska ha hand
om Alice i veckan eftersom Linnea är i Sthlm, lär inte bli så mkt rida idag känner jag. Men hon kan må bra av att vila lite också efter några jobbiga dagar :) Jag och Linnea var med på en träningstävling med Alice på Alnö i torsdags, hennes första. Vi hoppade clear round i 50-60 cm och fick med oss en rosett hem iaf och de måste jag säga är ganska bra för en första tävling och med tanke på hur stressad hon var innan :)

   I fredags var jag
på Takida med dom bästa, Jeanette hade vunnit 2 biljetter i ngn tävling på jobbet och ville bjud mig, så varför säg nej? Tack Nettan! :) Blev en ganska lugn kväll för min del, men roligt hade vi!

   Sen jobbade jag
även sista passet på Oscar i lördags, jag som trodde de skulle bli en kväll med lite folk eftersom Roxett spelade. Tji fick jag! Men de gick rätt bra ändå :)
  
   NU GÄLLER DE ATT SÖKA NGT JOBB DÄR JAG VERKLIGEN BEHÖVS OCH DOM VILL HA MIG!

Lägger upp några bilder sen helgen:
Även Picasso måste vara med på några bilder, som vanligt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0