Nä de är ingen vanlig dag..


För de är Idas födelsedag, hurra, hurra, hurraaa!!! Grattis gumman på din dag! :)

   Nu har jag ganska precis
kommit hem från Ida där jag ätit tårta och spelat Guitar hero, de var typ tusen år sen jag var där sist, men trevligt har jag haft även fast de inte blev så länge. Picassso var också med förstås och jag vet att han tycker att de är jätteroligt att vara där, där får han den uppmärksamhet han förtjänar ;) Nu sitter jag bara hemma och väntar på att mamma ska komma hem med bilen ngn gång så jag kan åka till Erik :)
  
   Imorrn ska jag
vara med på en träningshopptävling på Alnö med unghästen jag hjälper till att rida, de kommer förhoppningsvis gå jättebra och jag hoppas vi slipper regnet eftersom vi ska rida utomhus :)

Jag slutar med att lägga upp några bilder från senaste dagarna :)




Kommentarer
Postat av: Eva

Haha! Vad gör katten med Picasso? :)

2010-08-06 @ 00:05:12
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Erika

de måste ha luktat ngt spännande, han gör så ibland och Picasso står som en pinne och andas knappt ;)

2010-08-06 @ 00:48:19
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0