En vecka sen sist...


Ja, de blir ett tag mellan gångerna, men ni får leva med de ;)

   De har inte hänt
så mkt, jag fyllde år i fredags och fick inte helt överraskande två par nya ridstövlar (ett par sommarridstövlar och ett par till vintern) eftersom mina gamla som har hängt med i många år nästan går att plocka sönder :P Annars fick jag lite småsaker som alltid är bra att ha. Så de tackar jag för! :) Min systemkamera som jag önskade mig får vänta tills i jul ;)

   De har även
varit Selånger marknad i helgen och för gammal traditions skull så måste man ju gå ner och kolla i alla stånden även fast de varit samma stånd, på samma plats, med samma saker sen man var liten. Men jag tycker ändå att de är ganska mysigt att strosa runt där några timmar. Jag köpte faktiskt lite hundgodis och ett kort koppel till Picasso som är bra att ha när man ska träna. Han har blivit så dålig på att gå i koppel, de kanske kan bero på att jag aldrig har honom i koppel så de måste vi styra upp ;) Jag fick även min efterlängtade LANGOS som jag väntat på sååå länge och den var tom godare än vad jag minns den :)

   Nu sitter jag och väntar
på svar från mamma om vi ska åka ut till birsta, måste nämligen byta ena paret ridstövlar jag fick för jag bokstavligt talat badade i dom och mamma behöver en ny mobil eftersom hennes sjunger på absolut sista versen :P

   Jag hade även
tänkt att försöka komma igång med träningen till veckan men eftersom jag har en kropp som en 90-åring så får vi se hur de blir med den saken, jag kommer knappt ur sängen på morgonen. Ryggen och nacken är stel, ena axeln är helt ur funktion och jag har ischias :( Konstigt nog känns de inte när jag rider...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0