Ännu en dag till ända :)


   Tänk vad lätt en enda person kan få en på dåligt humör hela dan... Dagen började strålande som jag skrivit tidigare, sen hände ngt och jag blev på dåligt humör. Men jag börjar bli lite gladare nu :)

   Idag har de hänt lite saker, jag gick till stan med Picasso, mamma, Johan och Fabbe. Pappa hämtade upp mig efter vägen så skjutsade jag honom till jobbet sen åkte jag och tränade :) När jag kom hem tittade jag på Cesar Milan och efter de 2 1/2 män som alltid på måndagar, har precis fixat och målat mina naglar som bara tjejer kan och nu sitter jag bara i soffan med datorn i knät och tv:n på i bakgrunden ;)

   Blev utmanad av min Darling att göra ett quiz:

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1) Täcket måste alltid ligga rätt innan jag lägger mig i sängen med mina 7 kuddar och ska sova.
2) Jag blir lätt grinig om jag inte får som jag vill.
3) Jag är väääldigt envis!
4) Bryr mig inte så mkt om vad jag sätter på mig för kläder, bara de är bekvämt och jag sminkar mig väldigt sällan. 
5) Jag tycker om att sova.
6) Jag är en sportnörd.
7) Jag älskar sommaren.

   Kanske inte direkt dom svaren ni ville höra men de var de enda jag kom på med kort varsel, ni som känner mig väl kan väl hjälpa mig lite? :)

Jag har inte lärt mig hur man lägger upp länkar än men jag ska utmana folk!



 


Kommentarer
Postat av: Nataly & Herrman

För att göra en länk skriver du texten text "NATALYS BLOGG" Markera texten och välj ikonen med den sammanlänkande kedjan i redigeringsfältet. Du får upp en ny ruta och skriver in min sida. Http://natalysdaily.blogg.se och sedan på spara, ok eller vad det står i rutan. hihi :D

2010-04-13 @ 08:03:25
URL: http://natalysdaily.blogg.se/
Postat av: Erika

Hehe, ok. Ska se till att de blir rätt nästa gång :)

2010-04-13 @ 14:23:38
URL: http://erikawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0